FAQ

FAQ – Často kladené otázky

FAQ (Často kladené otázky)
www.svatba-oznameni.cz

Jaká je délka doby dodání svatebních oznámení?

Standardní délka doby dodání je 7 pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky z vaší strany. V případě, že se jedná o kategorii exkluzivních oznámení, délka doby dodání představuje 21 pracovních dnů.

Do kdy mi zašlete návrh svatebního oznámení?

Standardní délka zaslání návrhu svatebního oznámení na vaši e-mailovou adresu je 24 hodin od obdržení vaší objednávky.

Jak si mohu na vašem webu objednat svatební oznámení?

Jsou 2 možnosti:

1) Objednávka přes ONLINE EDITOR, kdy si svatební oznámení a texty na něm můžete přímo online upravit v našem editoru, objednat si počet svatebních oznámení, případně pozvánek na svatební hostinu a jiné tiskoviny a také uhradit platbu za vaši objednávku, případně si zvolit způsob platby. Tento způsob objednávky je závazný.

2) Druhým způsobem je objednávka přes FORMULÁŘ, který najdete u každého oznámení na našich stránkách. Návrh oznámení vypracujeme bezplatně do 24 hodin od obdržení objednávky a zašleme Vám ho emailem na schválení.

Je objednávka přes formulář závazná?

Ne, není. Zdarma si můžete prohlédnout návrh svého svatebního oznámení a následně ho můžete připomínkovat. Před potvrzením objednávky Vám zašleme finální návrh.

Jaká je cena svatebních oznámení?

Ceny svatebních oznámení ve formátu A6 (10 x 14 cm) se pohybují od 11 Kč za kus. Oznámení formátu DL (20 x 10 cm) nebo čtvercové oznámení (14 x 14 cm) zakoupíte v našem e-shopu od 18 Kč / kus. Ceny pozvánek (9 x 5 cm) jsou od 8 Kč / kus, jmenovky na svatební stůl (10 x 10 cm) od 8 Kč / kus, nalepovací etikety na láhve (7 x 10 cm) od 10 Kč / kus, etikety na svatební výslužku (9 x 5 cm) od 8 Kč / kus. Více informací o cenách najdete na stránce pod záložkou CENÍK v hlavním menu, případně při kliknutí na konkrétní oznámení se vám cena zobrazí vpravo ve formuláři.

Je možné objednat si k oznámením i obálky?

Samozřejmě ke všem typům oznámení máme v nabídce i obálky. V objednávce je potřebné zadat, o kolik obálek máte zájem. Obálky jsou klasické bílé ve velikosti oznámení, barevné obálky v nabídce nemáme.

Co je to elektronické oznámení?

Elektronické oznámení je vaše svatební oznámení bez ochranné známky ve formátu .jpg. Elektronické oznámení vám zašleme na vaši e-mailovou adresu po uhrazení a zaslání vaší objednávky poštou. Cena elektronického oznámení je 150 Kč. V případě, že si nepřejete tisk oznámení a máte zájem jen o svatebního oznámení v elektronické verzi, tak je cena 400 Kč.

Musím si k svatebním oznámením objednat i pozvánky ke svatebnímu stolu?

Ne, nemusíte, můžete si objednat jen oznámení, případně si dát vypracovat návrh oznámení, kde zahrnete i pozvání na svatební hostinu.

Je možné na svatebním oznámení změnit písmo, barvu písma nebo pozadí, případně formát oznámení?

Samozřejmě, oznámení rádi upravíme podle vašich představ. V případě úpravy objednávky v online editoru nám prosím napište na e-mail studio@svatba-oznameni.cz nebo napište svůj požadavek do formuláře na stránce.

Stalo se mi, že jsem špatně upravil/a svatební oznámení v online editoru, co mám dělat?

Co nejdříve nás kontaktujte na studio@svatba-oznameni.cz a my případné chyby za vás opravíme.

Chtěl/a bych reklamovat oznámení, které mi bylo doručeno a já jsem ho špatně upravil v online editoru, co mám dělat?

Bohužel, v tomto případě není možné reklamaci vyhovět. Pokud nás nekontaktujete ohledně úprav před tiskem vaší objednávky, tak tiskneme návrh, který jste vytvořili v online editoru. V případě nových oznámení je třeba zadat novou objednávku.

Chtěl/a bych reklamovat oznámení, které mi bylo doručeno, protože jsem si myslel/a, že bude vypadat jinak. Co mám dělat?V případě, že jste od nás neobjednali vzorek oznámení, se kterým by bylo možné doručené oznámení porovnat a dokázat tak odlišnost vzorků od objednaných oznámení, bohužel budeme muset vaši reklamaci zamítnout v souladu s obchodními podmínkami.

Nabízíte na svatební oznámení zlatotisk, embosovaný tisk, případně slepotisk?

Ano.

Jaký typ papíru používáte na tisk svatebních oznámení?

Standardně tiskneme na dva typy 300 gramového papíru – matnější a lesklý. Kromě toho nabízíme na výběr různé typy kreativních papírů. Ukázky kreativních papírů si můžete prohlédnout na naší stránce pod každým oznámením.

Je možné objednat si u vás i etikety?

Ano, nabízíme nalepovací etikety na láhve, případně etikety na svatební výslužku. Kromě etiket nabízíme i další svatební tiskoviny – jmenovky na stůl, svatební menu, zasedací pořádek, případně vám navrhneme originální svatební logo nebo zhotovíme svatební SPZ na auto.

Chtěl/a bych si objednat jen jmenovky na svatební stůl, je to problém?

U nás si můžete objednat jakýkoliv produkt i samostatně.

Je možné se osobně setkat a prodiskutovat návrh mých svatebních oznámení?

Rádi vám nabídneme konzultaci objednávky telefonicky nebo emailem. Pokud máte zájem fyzicky vidět naše katalogy, případně živě si prohlédnout kreativní papíry, abyste si správně vybrali, katalogy a vzorníky kreativního papíru, ty momentálně nejsou dostupné nakolik jejich předěláváme.

Jakým způsobem posíláte oznámení?

Objednávky zasíláme poštou a to standardně do 7 dnů od potvrzení objednávky.

Je možný i osobní odběr svatebních oznámení?

Osobní odběr je možný jen v naší tiskárně v Bratislavě.

Jakým způsobem je možné zaplatit za svatební oznámení?

Za objednávku můžete zaplatit převodem (vkladem) na náš účet.

Děláte i cizojazyčné oznámení?

Ano, samozřejmě. Potřebujeme k tomu jen texty v cizím jazyku a následně vám zašleme na schválení grafický návrh.